BMK servis nejhorší servis co jsem zažila. Před 14 dny mi opravili sušičku Candy ,která je v záruce . Opravdu si na to dali celý měsíc a den před tím než bych mohla požadovat peníze za vrácení zboží přijel technik a oprava trvala cca 10 minut . No říkala jsem si že už je nikdy nebudu potřebovat . Ale chyba dnes mi sušička začala ukazovat chybu E 21 a přestala hřát. To znamená zase měsíc bez susicky . Už jsem je kontaktovala a zase začíná kolečko počkejte na zavolání operátory pak týden nic pak přijede technik bez dílu a pak tři týdny čekání na namontování nového .Jsem tak naštvaná .že nebýt sušička v záruce tak buď zavolám jinou firmu nebo si koupím jinou . Rozhodně už nechci Candy jen kvůli tomuto záručnímu servisu.Tento servis je jedna velká tragédie .
Recenze
Napište svou vlastní recenzi.
Recenze
Datum: 25.04.2025
Titulek: Oprava pračky Hoover
Nejhorší servis jaky jsem poznala.18 února 2025 jsem zažádala o záruční opravu pračky Hoower.Dlouho se nedělo nic,pak se ozval technik, který chtěl
po mne abych mu řekla o co nednaslo il náhradní díl do 10 dní a zas dlouho nicNebud
Popisovat co bylo mezi
22.dubna mě byl poslanml
abych
řekla co za závadu mám, dohodli jsme se na výměně,lak zas dlouho. I
Datum: 23.04.2025
Titulek: Crkva
Jednání hrozné , servis ha ha ha , asi by bylo lepší nabízet deky a hrnce , nic neopraví a jen chtějí další peníze , pračka po 1 roce na vyhození HOOWER sračka kde čínská ložiska vyrobena r plechu od konzervy .
Datum: 23.04.2025
Titulek: Študlarová
Jedna hvězdička je mnoho , pro tyto vychcandíry , rok starou pračku HOOWER , po 1 roce vadná ložiska , opravář vůbec nevěděl co tomu je až jsem stará ženská mu to řekla , napřed něco mlel , po prohlídce napsal vadná ložiska , oprava v záruce po 1 roce neuznána z důvodu , že tento PAT a MAT , řekl že vedle je komerční objekt a určitě si u mne perou .
Datum: 22.04.2025
Titulek: šílený servis
Má zkušenost - měl jsem pračku jeden den a po hodině užívání závada - sám výrobce mě okamžitě vyměnili kus za nový. Druhý den po obdržení nového kusu opět ta samá závada - přijeli dva technici od společnosti BMK Servis - jednání mě přišlo šílené, určitě to nebylo nic profesionálního - udělali si pouze fotky spotřebiče a že to musí předat technikovi. Na dotaz jestli oni jsou technici nedokázali odpovědět, s tím že mi dají vědět emailem. Diskutoval jsem s nimi, z očí do očí se vší slušností cca 20 min a nedokázal mě odpovědět na můj daný problém. Problém konkrétně byl, že pračka jde hůř zavírat. Oproti prvnímu kusu což jsem měl možnost porovnat ve velmi krátké době co mě vyměnili kus za kus. A zkrabatělo se těsnění kolem bubnu po jednom praní na 40°. pán ze servisu mě i sám řekl, že tento konkrétní model ještě neviděl. Po 4dnech mě poslali jen formulář kde bylo uvedeno, že závada na spotřebiči neshledal. Upozorňuji, že sám výrobce mě po telefonu i emailech sdělil, že o závadu se jedná!!!!
Jednání a přístup ze strany servisu šílený. O profesionalitě se nedá ani přemýšlet. Za mě určitě nedoporučuji.
Co se týče jednání s operátorkou a domluvou nemůžu nic napsat nic špatného, to vše proběhlo korektně. Ale mě jde převážně o odvedenou profesionální práci, abych mohl pračku užívat.
Datum: 02.04.2025
Titulek: Absolutní amatéři
Jedním slovem kafastrofa. Nejdřív komplikovaná komunikace - vyžádali si štítek přístroje, který jsem poslal, pak už na emaily nikdo neodpovídal. Po obeslání všech dostupných emailových adres se nakonec reagoval někdo jiný a znovu se ptal na to, co už bylo ve dvou předchozích emailech. Nakonec poslali "servisáka", který už u nás byl (ještě za jinou firmu), částečně přístroj rozebral, šroubky nechal v pytlíku a už se nikdy neozval. Když dorazil, něco se vymlouval, řekl, že tomu nerozumí, šroubky nechal dál v sáčku a zase zmizel. Zkuste jakýkoliv jiný servis.
Datum: 25.03.2025
Titulek: Oprava susicky
Také nemám dobrou zkušenost sušička v záruční době začala téct . Nahlásili jsme bmk servisu že se jedná o potažený ventil . Technik přijel do týdne bez náhradního dílu hodinu a půl kroutil hlavou co to muže být i když jsem mu stále dokola opakovala kde je závada . Začal rozebírat díly ,která s tím nic neměly a odřezával tady hadičku ,kterou chtěl strčit do zásobníku na vodu i když jsem říkala že ten je v pohodě že z odvadeciho ventilu vypadly díly .Jeho slova to jsem ještě neviděl a díly se musí objednat odjel . Nyní už 14 dnu čekám na náhradní díl a mám obavu že se nedočkám. Dnes mi na info lince řekli že to trvá ,že to jde z Itálie . No rozhodně počkám těch pár dnu do konce řízení a budu chtít dobropis na novou sušičku . Pokud ne tak žaloba a čoi . Ale už vím že nikdy takový servis aby technik přijel a nedopravil telefon na svitavské pobočce nikdo nebere . Prostě hnus s tím jsem se ještě nesetkala .
Datum: 15.09.2024
Titulek: Pracka
Dovolím si Vás oslovit. Je zde někdo kdo podává žalobu. Má zkušenost je katastrofální. Po přivezeni pračky, která měla být bez opravy, byla i tak opravena.Dle štítku. Navíc, zničená, promackla a jiné. Paní Firš, která se mnou komunikovala se zcela odmlčela. Řeším s ČOI. Ráda bych, klidně bych zahájila i hromadnou žalobu. BMK SERVIS je katastrofa. Nedovolím aby dal něco takového jim procházelo.
Tak pokud je zde někdo kdo se přidá, pište. N.
Datum: 19.08.2024
Titulek: Oprava myčky
Dobrý den,
také se chci podělit o velmi špatnou zkušenost s tímto servisem.
Při opravě úplně nové, ještě nepoužité myčky, kdy byla řešena pouze výměna hadice pro přívod vody, technik, pan Hanuš, poničil, provrtal svou neopatrností i bočnice absolutně nové kuchyňské linky. Okamžitě pořídil fotodokumentaci s tím, že případ vyřeší osobně a vyřeší pochybení.
Paní Simona Friš, reklamační technik, okamžitě reklamaci a kompenzaci zamítla s tím, že mám oslovit kuchyňské studio. To ovšem provedlo skvělou práci bez chyb.
Nikdy se s tímto arogantním přístupem servisu nesmířím a budu tvrdě vyžadovat nápravu, klidně i soudní cestou.
Absolutně neprofesionální přístup a už kontakt s neochotnou operátorkou mě měl odradit.
Pokud někdo postupujete žalobou, prosím, kontaktujte mě, velmi ochotně se přidám, viz kontakt.
dada.jerabkova@seznam.cz