Recenze

Napište svou vlastní recenzi. 

Recenze

Datum: 24.06.2024

Vložil: Ježková L.

Titulek: Zkušenost se servisem

Měli jsme technika BMK servisu na sušičce 2x, z první návštěvy zněl verdikt - hlučnost/oprava výměnou motoru. Druhá návštěva- oprava neproběhla, díl není správný/bude se řešit výměna ventilátoru (podle technika někde dře, sušička přestala být hlučná po tom, co se to uvolnilo a podložilo. Když podložka vypadla, původní stav. Technik neukončil zakázkový list, bylo skoro 19,30 a na podpoře mu nikdo neřekl, jak to bude dál. Další týden si odvezli sušičku na dílnu.... během 24h zamítli reklamaci , prý funguje korektně, uvedli jen max db z tabulky, větu a špatném umístění a instalaci . Sušička byla na opravu úplně jinde, kde si technik fotil jen ji, návod navíc obsahuje věty, které nám rozporují. Neschopnost poslat onen ZL z druhé návštěvy, dotaz na přístroj k měření hluku a jeho certifikace - bez odezvy , kopie údajné fotodokumentace o porušení- bez odezvy. Postupně se nedokážeme na servis dovolat ani dopsat, protože jsme blokovaní. Výsledkem je nový, nesmírně hlučný krám, který leží a překáží. Již máme doporučené kroky od ČOI, které postupně plníme. Počítáme totiž s tím, že prodejce nic nevyřeší. Takže jsme připraveni na znalecký posudek a případné dlouhé řešení. A úplně zbytečně... závada 2x nalezena, se asi neuzdravila sama . Na servis podáváme stížnost samostatně

Datum: 19.08.2024

Vložil: Jeřábková D.

Titulek: Re: Zkušenost se servisem

Dobrý den,

přidávám se k Vám s velmi špatnou zkušeností s tímto servisem.
Technik při banální oprave, výměna přívodní hadice vody, při ještě nikdy nepoužité myčce v absolutně nové kuchyňské lince svou neopatrností poničil, provrtal boční stěny linky.
Servis, paní Simona Friš, okamžitě reklamaci zamítla s tím, že mám kontaktovat prodejce z kuchynského studia.
Vubec neuznává špatnou manipulaci, neopatrnost a cizí zavinění.
Přidávám se k Vám a jsem ochotná podat hromadnou žalobu na tuto firmu.

Datum: 18.09.2024

Vložil: Nora Rosenbaumova

Titulek: Re: Zkušenost se servisem

Dobrý den. Mohu vědět, kdo vám vypracuje ten Znalecký posudek?
Já zvažuji rovnou žalobu. Po 7 měsících ODPIRANI PRÁV k zákazníkovi se paní která to celou dobu blokuje, zcela odmlčela. Předem díky za info. N.

Datum: 28.01.2025

Vložil: N.Rosenbaumová

Titulek: Re: Zkušenost se servisem

Dobrý den pí.ježková.
Zeptám se,jak jste dopadla s BMK SERVISEM a samostatné řízení?
Já jsem v pozici ,kdy se úplně odmlčel BMK SERVIS.NEREAGUJÍ ANI NA PŘEDŽALOBNÍ VÝZVU.Tudíž právě zahajuji žalobu.Bohužel, v tom ještě hoodně figuruje prodejce.Ale ani ten ( pan Novotný ) nereaguje.
Tak se jen ptám.Jelikož,co tady čtu je úplná katastrofa BMK SERVIS .A je na místě tuto firmu zcela uzavřít,aby neškodila dalším slušným zákazníkům.

Pokud tady je někdo kdo zahájil hromadnou žalobu ,ráda se přidám.I přesto ,že činím samostatnou žalobu.

Datum: 27.05.2024

Vložil: Nora Rosenbaumov

Titulek: NEGATIVNÍ VELMI ŠPATNÁ ZKUŠENOST NOST

Dobrý den. Čtu tady jednu horší recenzi za druhou. Bohužel, právě jsem zvažoval oslovit mimosoudní řízení. Jelikož mám také velmi špatnou zkušenost. Ale ještě jsem Zvažoval ČOI. Je zde někdo se zkušenosti ČOI? Než podám mimosoudní řízení. Děkuji předem za reakce.

Datum: 18.06.2024

Vložil: Ježková L.

Titulek: Re: NEGATIVNÍ VELMI ŠPATNÁ ZKUŠENOST NOST

Dobrý den, momentálně se připravujeme na řešení sporu a zjišťujeme možnosti . Více informací l-jezkova@seznam.cz , pak třeba i telefonicky.

Datum: 25.04.2024

Vložil: Vera

Titulek: Susicka

Nejhorší servis co existuje. Osm krát hlasena oprava. Dvakrát odvezli sušičku do servisu . Když ji dovezli tak susicka nejde a je ještě víc porouchana než před tím. Volala jsem ihned na servis a reakce žádná. Jd potřeba vše hlásit na obchodní inspekci, jelikož toto není možné. Od zakoupení sušičky jsem ji využila pouze dvakrat a od té doby se táhne neustále reklamace a problém se nevyresil. Ba naopak to rozbili ještě víc. Takže mé peníze za zakoupení sušičky byli zbytečné. Záruka pořád platí, ale tento servis už někdy

Datum: 10.03.2023

Vložil: Lenka

Titulek: Rozteklé barvy kolem programátoru pračky Candy

V listopadu 2022 jsme si zakoupili novou pračku. Už asi po měsíci se na předním panelu pračky začaly roztékat barvy a symboly. Znovu se to stalo v únoru. Aniž bych to místo čistila, asi jsem se mimochodem dotkla při úklidu koupelny běžnými čistícími prostředky. Oslovila jsem servis s požadavkem na výměnu čelního panelu. Přišel technik, znovu si vše vyfotil (fotku chtěli předem) a za 2 dny napsali, že jsem si to udělala sama a že to opraví (náhr. díl cca 300,-Kč) za 1780,-Kč. Na moji námitku už nikdo nereagoval. Bez reakce...

Datum: 30.08.2022

Vložil: Havránková

Titulek: sprostota

Zdravím
bohužel jsem na toto nenarazila dřív. Nejprve ochota a pak
oprava zrušena, už se neozvali a poslali SMS že opraváře máme čekat. Teprve po telefonátu zjištěno že neopraveno a ještě arogance ze strany operátorky. A to si troufnou poslat dotazník spokojenosti. už nikdy s nimi nechci mít nic společného.

Datum: 25.01.2022

Vložil: Petra Pavlištová

Titulek: Oprava

Dobrý den, mohu se bohužel pouze připojit mezi nespokojené zákazníky. Servis sjednán v srpnu 2021, zaplacena revize přístroje. Od té doby protahování a nekomunikace ze strany BKM servisu. Neskutečně arogantní přístup. Leden 2022 zakázka ukončena = zrušena servisem, opraveno nebude.
Chápu situaci, kdy není k dostání náhradní díl, ale takové jednání jakého se mi dostalo během 5-6 měsíců, to bylo krajně za hranou!

<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek