Rovněž mohu potvrdit, tato firma by měla co nejdříve skončit. Také od Ledna 2022 nám ze čtyř oprav ukončila dvě zakázky, bez opravy a odkázala nás na návod k obsluze. Ač závadu vykazuje náš spotřebič stále. A to máme stále ještě spotřebič v záruce. Arogance a nekomunikace je jim vlastní.
Kdyby nebyla jediná záruční opravna Candy v Praze , tak okamžitě se obrátíme s opravou jinam. Jelikož s tímto servisem se nedá domluvit, tak jsme nuceni problém řešit přes vyšší instituce.
Recenze
Napište svou vlastní recenzi.
Recenze
Datum: 10.04.2022
Titulek: Re: Oprava
Datum: 26.10.2021
Titulek: Dobytek a jejich chování v roce 2021 a zaplatí!!!!
Tato firma nám řešila opravu dvířek u myčky Siemens a neodbornou opravou nám myčka poškodila kuchyň. Uniká pára do kuchyně a poškozuje, tak celou kuchyň. Myčka dodnes je v neopraveném stavu a servis BMK Tábor reklamaci zamítl. Na reklamačním sedí paní Simona Friš, která reklamaci zamítla aniž by nějakým způsobem reklamaci prověřila. Komunikace přes jejich tel. linku nemá dovolání, komunikace přes e-maily bez odezvy a kontaktování jednatelů pana a paní Klatovcovi bez odezvy. Tento servis a ta banda ubožáků v něm by potřebovali v roce 2021 zavyučenou a né dělat z lidí to co dělají. Vše bude řešeno s ČOI a právníkem. Nenechte se odmítnout a nepodporujme tuhle bandu a dejme jim za vyučenou…
Datum: 13.05.2021
Titulek: Nejhorší zkušenost opravář mi udělal díru do bubnu
Hrozná zkušenost. Nejhorší jednání, kdy nemáte dovolání spravedlnosti. Jednání telefonistek neprofesionální a o opraváři - fušerovi , který mi prorazil díru do plechového bubnu a tím zničil celou sušičku a klidně si nechal zaplatit , již nemluvě. Hrůza a nespravedlivost- reklamace nic , žádné informace - nic jen si to předávají jako horký brambor. NIkdy a když čtu předešlé recenze , že se nestydí . Boží mlýny melou.
Datum: 12.03.2021
Titulek: servis lednice
vezmu to hodně stručně. důrazně nedoporučuji v tomto obchodě cokoliv kupovat. Koupil jsem americkou lednici, po čase se utrhlo madlo (je to moucha této lednice) přijeli mi vyměnit celé dveře, bohužel montér při přehazování dveří, dveře šroubovákem poničil, opět jsem tedy reklamoval, po druhé přijel ten samý technik a opět poničil úplně nové dveře. Opět jsem reklamoval, potřetí už mi přišlo vyjádření že jsem nereklamoval včas a při předání jsem neuvedl do protokolu že jsem nespokojený. Myslím si že ten technik udělal podvodný protokokl protože posral co mohl a nechtě za to nést zodpovědnost. Výsledek? zničené dveře už mi zůstanou.
Datum: 26.10.2021
Titulek: Re: servis lednice
Podobné zažíváme a je potřebí tu firmu napadnout. Dělají z lidí dobytek! Je potřeba, aby si Klatovcovi užili totéž. A jejich reklamační technik Simona Friš též. Budou trpět za jejich fungování a podvody na lidi!!!!!
Datum: 28.10.2021
Titulek: Re: Re: servis lednice
Ty ubožáku já jsem servisní technik ne od BMK servisní ale znám takové zákazníky jako ty jsou to vysyrači dělám to už 23 let a zakaznici jsou kurvy
Datum: 25.04.2024
Titulek: Re: Re: Re: servis lednice
Jo já jsem tam x let pracoval s upřímně se tem lidem nedivím. I když souhlasím s tím
Ze dost lidi jsoi vysílací. Ale tohle sem fakt zažíval na vlastní kuzi kdy dělali ze zákazníků úplně piču
Datum: 25.04.2024
Titulek: Re: Re: Re: servis lednice
Z techniku si dělají vyloženě kostata co pracuji za mrzky peníz (21 tisíc čista mzda za jezdeni od čerta k ďáblu, výplaty počítá ozrala klatovcova podle ksichtu a podle toho kolik utratili na dovolené a to je člověk rad když se dočká ze výplata přijde týden po datu splatnosti.