Recenze

Napište svou vlastní recenzi. 

Recenze

Datum: 10.04.2022

Vložil: Pavlína

Titulek: Re: Oprava

Rovněž mohu potvrdit, tato firma by měla co nejdříve skončit. Také od Ledna 2022 nám ze čtyř oprav ukončila dvě zakázky, bez opravy a odkázala nás na návod k obsluze. Ač závadu vykazuje náš spotřebič stále. A to máme stále ještě spotřebič v záruce. Arogance a nekomunikace je jim vlastní.
Kdyby nebyla jediná záruční opravna Candy v Praze , tak okamžitě se obrátíme s opravou jinam. Jelikož s tímto servisem se nedá domluvit, tak jsme nuceni problém řešit přes vyšší instituce.

Datum: 26.10.2021

Vložil: Tomáš

Titulek: Dobytek a jejich chování v roce 2021 a zaplatí!!!!

Tato firma nám řešila opravu dvířek u myčky Siemens a neodbornou opravou nám myčka poškodila kuchyň. Uniká pára do kuchyně a poškozuje, tak celou kuchyň. Myčka dodnes je v neopraveném stavu a servis BMK Tábor reklamaci zamítl. Na reklamačním sedí paní Simona Friš, která reklamaci zamítla aniž by nějakým způsobem reklamaci prověřila. Komunikace přes jejich tel. linku nemá dovolání, komunikace přes e-maily bez odezvy a kontaktování jednatelů pana a paní Klatovcovi bez odezvy. Tento servis a ta banda ubožáků v něm by potřebovali v roce 2021 zavyučenou a né dělat z lidí to co dělají. Vše bude řešeno s ČOI a právníkem. Nenechte se odmítnout a nepodporujme tuhle bandu a dejme jim za vyučenou…

Datum: 13.05.2021

Vložil: Pelešková

Titulek: Nejhorší zkušenost opravář mi udělal díru do bubnu

Hrozná zkušenost. Nejhorší jednání, kdy nemáte dovolání spravedlnosti. Jednání telefonistek neprofesionální a o opraváři - fušerovi , který mi prorazil díru do plechového bubnu a tím zničil celou sušičku a klidně si nechal zaplatit , již nemluvě. Hrůza a nespravedlivost- reklamace nic , žádné informace - nic jen si to předávají jako horký brambor. NIkdy a když čtu předešlé recenze , že se nestydí . Boží mlýny melou.

Datum: 12.03.2021

Vložil: Martin Ondráček

Titulek: servis lednice

vezmu to hodně stručně. důrazně nedoporučuji v tomto obchodě cokoliv kupovat. Koupil jsem americkou lednici, po čase se utrhlo madlo (je to moucha této lednice) přijeli mi vyměnit celé dveře, bohužel montér při přehazování dveří, dveře šroubovákem poničil, opět jsem tedy reklamoval, po druhé přijel ten samý technik a opět poničil úplně nové dveře. Opět jsem reklamoval, potřetí už mi přišlo vyjádření že jsem nereklamoval včas a při předání jsem neuvedl do protokolu že jsem nespokojený. Myslím si že ten technik udělal podvodný protokokl protože posral co mohl a nechtě za to nést zodpovědnost. Výsledek? zničené dveře už mi zůstanou.

Datum: 26.10.2021

Vložil: Tomáš

Titulek: Re: servis lednice

Podobné zažíváme a je potřebí tu firmu napadnout. Dělají z lidí dobytek! Je potřeba, aby si Klatovcovi užili totéž. A jejich reklamační technik Simona Friš též. Budou trpět za jejich fungování a podvody na lidi!!!!!

Datum: 28.10.2021

Vložil: Roman

Titulek: Re: Re: servis lednice

Ty ubožáku já jsem servisní technik ne od BMK servisní ale znám takové zákazníky jako ty jsou to vysyrači dělám to už 23 let a zakaznici jsou kurvy

Datum: 25.04.2024

Vložil: xxx

Titulek: Re: Re: Re: servis lednice

Jo já jsem tam x let pracoval s upřímně se tem lidem nedivím. I když souhlasím s tím
Ze dost lidi jsoi vysílací. Ale tohle sem fakt zažíval na vlastní kuzi kdy dělali ze zákazníků úplně piču

Datum: 25.04.2024

Vložil: Xxx

Titulek: Re: Re: Re: servis lednice

Z techniku si dělají vyloženě kostata co pracuji za mrzky peníz (21 tisíc čista mzda za jezdeni od čerta k ďáblu, výplaty počítá ozrala klatovcova podle ksichtu a podle toho kolik utratili na dovolené a to je člověk rad když se dočká ze výplata přijde týden po datu splatnosti.

Datum: 28.10.2021

Vložil: Roman

Titulek: Re: servis lednice

Opět vysirač

Datum: 26.01.2021

Vložil: Michal

Titulek: kontakt

Má někdo prosím kontakt na jednatele nebo jednatelku?

<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek